Klacht Woonstichting Eigen Haard: woon overlast

r n

heb jarenlang last van de buren en de klachten die ik heb die heb ik zowat elke dag aan eigenhaard gemeld krijg alleen maar smoesjes en word van de kast naar de muur gestuurd met meldingen en brieven van naar betere buren te moeten gaan en die heb ik ook meerdere keren gecontact geen reactie geen telefoontje en tot de dag van vandaag zie ik geen verbetering 😑
ik ben vals beschuldigd en eigenhaard deed toen wel wat voor de degene die mijn beschuldigde
degene heeft me steeds beschuldigd en het was geexculeerd op de dag dat de buurman me sloeg
de buren boven me hebben hun kinderen niet in toon een huis is geen voetbal veld
ik trek het niet meer met de buren boven me en mijn woongenot is er niet meer

eigenhaard is verplicht woongenot aan te schaffen

vandaag 12 december 2020
    geen reactie van eigenhaard 😑
    lafaards zijn het
    moest betere buren melden en ook hun hetzelfde geen reactie 😑 geen telefoontje 😑
    wanneer mensen dan het hef in eigen handen gaan nemen dan weten mensen te rennen 😑
    r n
    eigenhaard is samen met rochdale slechte woningbouw verenigingen eigenhaard alleen maar praatjes en denken alleen maar aan geld

slappe zak daar

Ook een klacht indienen over Woonstichting Eigen Haard?