Klacht WoonStore: Ik wil de koopovereenkomst ontbinden op grond van misleidende informatie

Klachtnummer
# 410462
Gebruiker
Talou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag in de woonstore geweest en een mooie kast gezien, naar de kassa gelopen en aan een medewerker gevraagd wat de prijs en afmetingen van de kast waren. De medewerker wilde even meelopen om te kijken over welke kast het precies ging en bij terugkomst kreeg ik de afmeting van 1.20 breed door en prijs door die ze in het systeem had opgezocht. De afmetingen zijn door de collega opgeschreven op een blaadje. Toen naar huis geweest en gemeten en dat zou prima passen. De volgende dag de aankoop gedaan, bezorgkosten betaald en gister is de kast geleverd, alleen bleek de kast 160breedte zijn. Ik heb misleidende informatie gehad toen ik er naar vroeg, de kast mag volgens de woonstore niet terug omdat de kast in de sale stond. Ik ben het daar niet mee eens, als ik correcte informatie had gekregen had ik de kast nooit gekocht.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf de verantwoordelijkheid neemt voor foute informatie aan mij geven en alles terug draait zoals voor de koop. Ik wil de koopovereenkomst ontbinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat WoonStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WoonStore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen