Klacht WoonStore: niet retourneren van bankstel

sannie

ik heb een nieuw bankstel(€20000) gekocht bij woonstore die na 3 maanden binnen was.nadat ik het bankstel had opgehaald constateerde ik dat het bankstel veel te groot is voor mn woonkamer, ik belde woonstore met de vraag of ik het kon retourneren en er een kleiner bankstel voor mocht terug nemen.dit werd pertinent geweigerd.ze waren bang dat ze het niet konden verkopen(1 bank is nog onaangeroerd in de verpakking)ook op mijn vraag of ik het nummer van de leverancier mocht werd geweigerd.ze vinden het erg maar willen ook niet meedenken aan een oplossing!ik ben toch zeker niet de enige die dit bankstel wil kopen?met zo groot magazijn is toch perfect als een andere klant het bankstel koop uit de showroom ze het gelijk kan meenemen?nu staat het bankstel opgeslagen en kan ik er niks mee doen.graag wil ik een passende oplossing,is dit mogelijk?

omruilen voor een ander bankstel

Wij vinden dat WoonStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WoonStore?