Klacht Woonwaarts Nijmegen: Irreële over-debitering van simpele werkzaamheden.

Dersing

Ik huurde bij Woonwaarts een woning. De nieuwe huurder wenst geen van de door mij achtergelaten spullen, tapijt, tuinbank, plantenbakken en dergelijke, over te nemen. Dat is diens goed recht en ik moet deze spullen dus verwijderen. Aangezien ik een zwaar rugpatiënt ben met veel pijn (osteoporose, artrose) verzocht ik Woonwaarts dit voor mij te doen, uiteraard tegen vergoeding. Woonwaarts beweert nu dat haar aannemer hier zeshonderd euro voor in rekening brengt. Dit nu is volstrekt buiten de realiteit, schandalig en verwerpelijk want je reinste flessentrekkerij.

De offerte met vijf/zesde verminderen.

Woonwaarts Nijmegen
    Geachte heer Singelenberg, u heeft van onze verhuurconsulent de offerte van onze aannemer ontvangen. Hierop kunt u zien dat het genoemde bedrag niet zo maar een bewering is. Daarnaast heeft u mogelijkheid gehad om zelf een ander bedrijf in te schakelen voor het leeghalen van uw woning. U was niet verplicht om in zee te gaan met onze aannemer. Ik heb begrepen dat u uiteindelijk ervoor heeft gekozen om zelf met een vriend van u de woning leeg te halen.
    voor ons is uw klacht hiermee afgehandeld.

Dersing
Geen. Heb helemaal geen offerte gezien en alles voor eigen kosten opgelost. Sindsdien ook niet meer van Woonwaarts vernomen. Case closed.

Ook een klacht indienen over Woonwaarts Nijmegen?