Klacht Woonwaarts Nijmegen: Irreële over-debitering van simpele werkzaamheden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 427820
Gebruiker
Dersing
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik huurde bij Woonwaarts een woning. De nieuwe huurder wenst geen van de door mij achtergelaten spullen, tapijt, tuinbank, plantenbakken en dergelijke, over te nemen. Dat is diens goed recht en ik moet deze spullen dus verwijderen. Aangezien ik een zwaar rugpatiënt ben met veel pijn (osteoporose, artrose) verzocht ik Woonwaarts dit voor mij te doen, uiteraard tegen vergoeding. Woonwaarts beweert nu dat haar aannemer hier zeshonderd euro voor in rekening brengt. Dit nu is volstrekt buiten de realiteit, schandalig en verwerpelijk want je reinste flessentrekkerij.

De oplossing

De offerte met vijf/zesde verminderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Woonwaarts Nijmegen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Singelenberg, u heeft van onze verhuurconsulent de offerte van onze aannemer ontvangen. Hierop kunt u zien dat het genoemde bedrag niet zo maar een bewering is. Daarnaast heeft u mogelijkheid gehad om zelf een ander bedrijf in te schakelen voor het leeghalen van uw woning. U was niet verplicht om in zee te gaan met onze aannemer. Ik heb begrepen dat u uiteindelijk ervoor heeft gekozen om zelf met een vriend van u de woning leeg te halen.
    voor ons is uw klacht hiermee afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dersing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Heb helemaal geen offerte gezien en alles voor eigen kosten opgelost. Sindsdien ook niet meer van Woonwaarts vernomen. Case closed.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonwaarts Nijmegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen