Klacht Woonwinkel Villa Rose: Kapot artikel thuis gekregen

Klachtnummer
# 170178
Gebruiker
Annette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week een bestelling thuis gekregen van Woonwinkel Villa Rose.
Na jaren al vaste klant te zijn van hun, kreeg ik een kapot artikel, ik heb dit meteen gemeld,
na heel veel moeite om elke keer een antwoord terug te krijgen, kan ik het terug sturen maar moet ik volgens hun zelf de verzendkosten betalen"?
Dit klopt toch niet? Villa Rose stuurt een kapot artikel op, dus lijkt mij dat ze ook verantwoordelijk zijn voor de retourkosten?
Graag zou ik weten hoe of wat?
groet
Annette

De oplossing

Aangezien hij geen broodplanken meer heeft wil ik gewoon het bedrag terug, plus de verzendkosten door de webwinkel betaalt niet door mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonwinkel Villa Rose hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?