Klacht Woonwinkelier: Slechte kwaliteit vloerkleed en slecht behandeld door bedrijf woonwinkelier

Esmee84

Ik heb 23 mei 2017 een prachtig vloerkleed gekocht van 155,-. Nu is hij al verschrikkelijk versleten (na 1.5 maand al) en krijg ik geen poot aan de grond na veel mail en telefonisch contakt.Foto's gemaakt van alle kanten van het kleed, maar ze kunnen niets voor me doen en zeggen dat ik het kleed niet goed heb onderhouden.(De aller grootste onzin die ik heb gehoord) We zijn altijd weg en lopen zonder schoenen in huis en stofzuigen 3 a 4 keer per week.Geen huisdieren of rondrennende kinderen.De grootste onzin die ik heb gehoord dus. Ik krijg mijn geld niet terug of een ander kleed.Sorry mevrouw we kunnen niets voor u betekenen dat is wat ik als antwoord kreeg. Daar koop ik natúúrlijk niets voor.Onder de garantie valt het allemaal niet zei meneer Joost van de woonwinkelier aan de telefoon.Ik heb hier verdikke heel hard voor moeten werken en 155,- voor een kleed is erg veel geld.Ik verwacht dan kwaliteit en dat ik er nog jaren mee kan van genieten.
Ik kan er zo kwaad over worden dat je als klant niet serieus word genomen en word afgewimpeld met sorry we kunnen niets voor u betekenen.

Geld terug want ik vind dit echt geen stijl! Ik ben niet als klant is koning behandeld en werd afgewimpeld met de grootste smoes die ik heb gehoord! 155,- euro aan een kleed besteden die na 1.5 maand er al uitzag alsof we er al jaren op hebben geleefd. Dit is wel het minste wat ze kunnen doen om mij tegenover te komen.

Wij vinden dat Woonwinkelier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonwinkelier?