Opgelost door Woonzorg Nederland: Verzakking aan vloer en vocht schade

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452418
Gebruiker
Mien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de afwikkeling van een verzakking van een vloer aan mijn huurwoning al zeker 2 jaar mee bezig en nu zijn ze eraan begonnen div afspraken gemaakt met de bewoners consulent maar ik wordt niet serieus genomen helaas. Ik heb ook aangegeven dat de vloer er nu uit ligt waarom ze nu niet gelijk de vloer niet isoleren maar daar kon meneer Fimin Nawijn geen antwoord op gegeven (als de aannemer dat nodig vindt dan doet hij dat) een antwoord waar je niks aan hebt.


Mvg huurder van Woonzorg Voorschoten
Y Benalioui
Prof zernikelaan 11
22251vt Voorschoten

De oplossing

Ik wil dat ik een keer serieus wordt genomen ik al huurder heb het gevoel dat ik geen inbreng heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonzorg Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed gesprek gehad met Firmin alles is uitgesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Woonzorg Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen