Opgelost door Woonzorg Nederland: Woonzorg Nederland laat ons financieel opdraaien voor een defect in het verwarmingssysteem

onrecht331

Tweeledig
1) Woonzorg Nederland reageert niet op onze klacht ingediend op 22-11-2018 en herhaald op 2-1-2019
2) De eigenlijke klacht: Wij ontdekten in juni 2018 (pas) dat wij ten onrechte hoge stookkosten betalen. Een monteur ontdekte nl dat door een defecte klep in het leidingensysteem heet verwarmingswater rechtstreeks door de retourleiding wordt afgevoerd. Dat betekent dat als onze radiatoren uit staan, deze koud blijven maar de warmte wel wordt geregistreerd door onze meter. Ons bezwaar tegen de foutieve afrekening werd afgewezen. De eindafrekening en de te betalen voorschotten blijven nu gebaseerd op dit hoge verbruik dat buiten onze schuld om, door weglekken van de warmte wordt veroorzaakt.
Wij willen dat dit wordt rechtgezet, met terugwerkende kracht, voor nu en de toekomst.

Het zou Woonzorg Nederland sieren eerst eens te reageren op onze klacht en vervolgens het defect te verhelpen. Ook moet eea financieel worden rechtgezet voor nu en de toekomst en met terugwerkende kracht.

onrecht331
Woonzorg Nederland heeft aangeboden om 2018 als ijkjaar te nemen met de kanttekening dat de klep halverwege dat jaar was gerepareerd. Daarop wordt met terugwerkende kracht de stookkosten van voorgaande jaren gebaseerd omdat onbekend is wanneer de klep stuk ging. Die berekeningen worden met ons besproken. Dit vinden wij een goed idee maar wel met de kanttekening dat dan de tweede helft van 2018 als leidraad wordt gebruikt.

Ook een klacht indienen over Woonzorg Nederland?