Klacht Woonzorg Nederland: Woonzorg wil de kachel niet aan doen

Peter1948

Goede Morgen,

Ik heb een klacht

Het is zo dat ik een woning huur van woonzorg. Een woning met centrale verwarming. Er staat nergens in mijn huur contract dat woonzorg bepaald wanneer ik mijn kachel mag aan doen.
Nu is het zo dat woonzorg pas 1 oktober van plan is de kachel aan te doen. Dat is dus een bewuste niet na komen van het huur contract. Dat betekend dat ik dus tot 1 oktober te veel huur betaal. Want woon zorg levert tot 1 oktober dus alleen een woning zonder centrale verwarming. Dus krijg ik geld terug van woonzorg voor het niet nakomen van het huurcontract.
De buiten temperatuur zakt tot beneden de 18 graden. Dit houd in dat ik in deze corana tijd niet kan ventileren. Terwijl ventileren zo belangrijk is.

Mijn klacht is dus dat Woonzorg het huur contract niet nakomt. Verder dan Woonzorg mij bloot stelt aan extra besmetings kans op carona. (wegens het niet goed kunnen ventileren) Terwijl het hele gebouw vol hangt met stikker en gedrag regels om corana te voorkomen.

Ik ben een cpod patient die het extra benauw krijgt als het veel te warm is, (daar kan woonzorg niks aan doen) Maar ook als ik het te koud heb. En daar kan woonzorg wel wat aan doen door gewoon de kachel aan doen. En dat staat ook in het huurcontract Woonruimte met centrale verwarming.

Ik betaal zelf mijn verwarmings-kosten en via de servicekosten de verliezen die het gebouw aan verwarming maakt

Zet die kachel aan. Of zorg voor een andere oplossing zodat ik mijn woning kan verwarmen.
Ik huur een woning met verwarming.

P.J. Van Geffen.
Handelstraat 5
7311CK Apeldoorn
E-mail petervangeffen@hccnet.nl
tel 0642465801

Woonzorg consulent heeft net gebeld dat erg geen verwarming wordt geleverd voor 1 oktober. Dit houd dus in dat jullie bewust contract breuk plegen. IK zal dus nu naar de winkel moeten om een veilige elektrische kachel te kopen. Uiteraard verwacht ik van woonzorg dat ze deze kosten zullen vergoeden. Omdat ze bewust de kachel uit laten tot 1 oktober met een buiten temp van nu 13 graden. S’nacht zakkende tot 6 graden. Mochten jullie besluiten deze elektrische kachel niet te vergoeden betaal ik volgende maand de huur min de kosten van deze kachel. Ik geef jullie de tijd tot morgen ochtend 9 uur om te reageren.

DE kachel aan zetten

Ook een klacht indienen over Woonzorg Nederland?