Klacht Woonzorgcentra Haaglanden: prive coach opgelegd?

subby

Ik heb rekeningen ontvangen van het CAK die aan mij zorg zouden hebben verleend die volgens zegge van de eerste hulpverlener en Parnassia was ondergebracht in het Standaard pakket ziektekosten.!

liep er bij mij blijkbaar een coach over de vloer die particulier betaald moet gaan worden?

ben ik door 1 van mijn Parnassia zorgverleners aangemeld bij het WZH.

half oktober toen de indicatie binnen was zou er een stappenplan gemaakt gaan worden en werd er ineens om mijn privé gegevens en mijn handtekening gevraagd en deze vraag deed bij mij de alarmbellen af gaan, immers heb ik hersenletsel maar ben ik nog steeds niet gek! en IK HEB NIET GETEKEND

Ik vind de werkwijze van het WZH en CAK schandalig, en wil dat de rekeningen worden vernietigd

Vriendelijke groet,

___________________________

Alle openstaande rekeningen aan mij kwijt schelden omdat deze zonder mijn toestemming tot stand zijn gekomen.
\
Ik heb namelijk geen gelden voor een coach, ik kan niet eens een aanvullende verzekering betalen door mijn ziekte en als iemand dit gelijk had verteld had ik hier nu geen mensen bij nodig gehad om dit aan te moeten vechten.

Wij vinden dat Woonzorgcentra Haaglanden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonzorgcentra Haaglanden?