Opgelost door Wordans: Besteld, betaald en geen ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 277558
Gebruiker
Pitaa91
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3x mails gestuurd, maar tot op heden geen enige reactie teruggekregen. Ik wil heel graag mijn stoelen z.s.m. geleverd hebben anders doe ik aangifte bij politie.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing ; Heel snel reactie op me vraag en ik wil dat mijn stoelen zo snel mogelijk geleverd wordt.

14 reacties

  1. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    p.s. ik wil ook per direct mijn geld terug als Wordans geen andere oplossing biedt.
  2. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    ik ga morgen aangifte doen bij politie omdat ik heb het niet tot op heden kunnen vernomen van wordans helaas
  3. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    nog steeds geen reactie van wordans
  4. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb mail van wordans ontvangen en dus ook gelijk beantwoord. Zie het screenshots van mij hieronder.

    Ik wil betaalbewijs en bevestiging waarop Wordans echt geld heeft teruggestort naar mijn rekening zien!
  5. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    IK WIL ME GELD TERUG!
  6. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb nog steeds geen geld teruggekregen.
  7. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik eis om het terugbetaling bewijs van Wordans!!!
  8. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen! Ik eis om een snelle terugbetaling, dan wel binnen 24 uur.
  9. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb nog steeds geen betaling ontvangen!!
  10. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb nog steeds geen geld terug gekregen en ik ga morgen naar politie.
  11. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb het aangifte gedaan bij politie!
  12. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Dit is mijn officiële aangifte afschrift van politie. Tot op heden heb ik nog steeds geen geld terug gekregen!!
  13. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Politie is ermee bezig maar ik heb nog steeds geen geld teruggekregen.
  14. Auteur
    Pitaa91
    Datum
    Ik heb eindelijk mijn terugbetaling vandaag ontvangen waarop het gisteren was teruggestort

    Mijn tip is aan jullie/iedereen: Mail het naar lr@xintury.com met je bewijsstukjes en dan krijg je je geld volgende werkdag en plus kunt u ook beter via mollie; https://www.mollie.com/nl/contact/#consumer ook meteen rapporteren dan krijgt deze meneer uw rapportatie ook zometeen via Mollie.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pitaa91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wordans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen