Opgelost door Wordans: Besteld, betaald en NOOIT ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257546
Gebruiker
Wiyan
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Bij de online kleding WebShop www.wordans.com hebben wij werkkleding besteld en via IDeal (Mollie) betaald. Ondanks dat de site er zeer professioneel uitziet en er via Google geen onbetrouwbare berichten zijn gevonden hebben wij een bestelling gedaan.
Wij hebben echter NOOIT een bestel/ontvangstbevestigingsmail en betalingsontvangstbevestiging ontvangen. Enkele 10-tallen mails verstuurd naar questions@wordans.com en contact@wordans.com maar geen enkel antwoord mogen ontvangen. Ook zonder succes gebeld naar het nummer 0800 022 1332 welke op hun site wordt vermeld. Dit tel.nr. hebben ze heel slim opgezet want bij elke keuze die je maakt in het belkeuzemenu wordt verwezen naar de website. Ook staan ze op Facebook en ook op Facebook kan je geen boodschap achterlaten want die worden direct verwijderd en/of geblokkeerd. Allemaal heel slim gedaan.
Omdat ze nergens op reageren en onbereikbaar zijn is hier duidelijk sprake van oplichting. Degene die dit lezen zijn dus gewaarschuwd.

De oplossing


Geld terug of bestelde artikelen alsnog leveren is een UTOPIE.
DUS WILLEN WIJ MENSEN WAARSCHUWEN VOOR DEZE OPLICHTING.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiyan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog gereageerd en geleverd. Bedankt Klachtenkompas
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wordans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen