Opgelost door Wordans: Besteld, betaald en NOOIT ontvangen.

Wiyan

Bij de online kleding WebShop www.wordans.com hebben wij werkkleding besteld en via IDeal (Mollie) betaald. Ondanks dat de site er zeer professioneel uitziet en er via Google geen onbetrouwbare berichten zijn gevonden hebben wij een bestelling gedaan.
Wij hebben echter NOOIT een bestel/ontvangstbevestigingsmail en betalingsontvangstbevestiging ontvangen. Enkele 10-tallen mails verstuurd naar questions@wordans.com en contact@wordans.com maar geen enkel antwoord mogen ontvangen. Ook zonder succes gebeld naar het nummer 0800 022 1332 welke op hun site wordt vermeld. Dit tel.nr. hebben ze heel slim opgezet want bij elke keuze die je maakt in het belkeuzemenu wordt verwezen naar de website. Ook staan ze op Facebook en ook op Facebook kan je geen boodschap achterlaten want die worden direct verwijderd en/of geblokkeerd. Allemaal heel slim gedaan.
Omdat ze nergens op reageren en onbereikbaar zijn is hier duidelijk sprake van oplichting. Degene die dit lezen zijn dus gewaarschuwd.

Geld terug of bestelde artikelen alsnog leveren is een UTOPIE.
DUS WILLEN WIJ MENSEN WAARSCHUWEN VOOR DEZE OPLICHTING.

Wiyan
Alsnog gereageerd en geleverd. Bedankt Klachtenkompas

Ook een klacht indienen over Wordans?