Opgelost door Wordans: Wordans levert niet op tijd en is niet bereikbaar!!!

content Opgelost
Patrick Kleisen

Op 31 mei heb ik 20 gele 't shirts besteld voor een teamuitje. Na bestelling kreeg ik gelijk door dat deze partij op 1 juni verstuurd was. Volgens de site zou deze zending 48 uur duren. Op 2 juni vervolgens een mail gestuurd waarin ik heb gemeld dat als de partij er niet op 4 juni zou zijn, ik deze order wilde annuleren. Helaas is Wordans telefonisch niet te bereiken en geven ze geen reactie op mijn mails. In de loop van deze week heb ik elke dag een mail gestuurd, dat ik deze order wilde annuleren. wederom alleen bericht dat het pakketje bezorgt zou zijn. Helaas op 7 juni nog steeds niets ontvangen. Gisteren heb ik een mail ontvangen dat de partij geleverd zou zijn. Ook dit was wederom niet waar. Tot mijn schrik kreeg ik vandaag van de transporteur bericht dat de partij afgeleverd was. Dit is dus 9 dgn na bestelling. Al met al 9 mails verstuurd en nu maar afwachten hoe ik mijn geld op mijn bankrekening teruggestort krijg!!

Geld zo snel mogelijk terug storten en uitleg hoe en waar ik de 't shirts kan terugsturen. Bij de verpakking helaas geen beschrijving over retouren!!!

Wordans
    Beste Kleisen,

Bedankt voor het contact opnemen met Wordans.

Wegens een technische storing had uw bestelling een klein vertraging opgelopen en de leveringsmethode die u had gekozen duurt 3 a 5 werkdagen om geleverd te worden.

Als u de bestelling niet meer wou hebben dat u het beste niet moeten accepteren.

U kunt uw bestelling altijd nog terugsturen naar ons en wanneer wij het hebben ontvangen wordt u teruggestort.

Met vriendelijke groeten,

Adelson Furtado

Patrick Kleisen
Dat ik mijn geld terug krijg zodra ik het pakket heb opgestuurd

Ook een klacht indienen over Wordans?