Klacht World Ticket Center: Verkeerde auto bij aankomst bestemming
Details
Klacht
We waren verschillende offertes met elkaar aan het vergelijken en hebben altijd in ons verzoek een SUV als auto gevraagd. WTC was de goedkoopste en we gingen akkoord, echter zagen plotseling dat het soort auto veranderd was. We belde direct hierover met een medewerkster van het WTC en dit allemaal vlak voor vertrek... We hebben pas drie weken voor vertrek alles opgestart, vandaar. De medewerkster zei dat dit geen probleem was en we ter plaatse een andere auto konden regelen, waar we wel met drie volwassenen in pasten. We waren nog bang dat dit extra kosten met zich mee zou brengen, maar ze verzekerde ons dat dit geen problemen gaf. Dus wel.. We hebben een upgrade moeten doen wat ons ruim 600 euro extra kostte! We hebben conform de voorwaarden gehandeld en volgens de verhuurder van de auto moet WTC dit afhandelen en hadden ze voor 150 euro extra ons kunnen helpen, echter is dit niet gebeurd.Gewenste oplossing
Vergoeding van de extra gemaakte kosten!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.