Klacht World Ticket Center: Verkeerde auto bij aankomst bestemming

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43580
Gebruiker
l.hoogenboom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We waren verschillende offertes met elkaar aan het vergelijken en hebben altijd in ons verzoek een SUV als auto gevraagd. WTC was de goedkoopste en we gingen akkoord, echter zagen plotseling dat het soort auto veranderd was. We belde direct hierover met een medewerkster van het WTC en dit allemaal vlak voor vertrek... We hebben pas drie weken voor vertrek alles opgestart, vandaar. De medewerkster zei dat dit geen probleem was en we ter plaatse een andere auto konden regelen, waar we wel met drie volwassenen in pasten. We waren nog bang dat dit extra kosten met zich mee zou brengen, maar ze verzekerde ons dat dit geen problemen gaf. Dus wel.. We hebben een upgrade moeten doen wat ons ruim 600 euro extra kostte! We hebben conform de voorwaarden gehandeld en volgens de verhuurder van de auto moet WTC dit afhandelen en hadden ze voor 150 euro extra ons kunnen helpen, echter is dit niet gebeurd.

De oplossing

Vergoeding van de extra gemaakte kosten!

1 reactie

  1. Auteur
    l.hoogenboom
    Datum
    World Ticket Center heeft totaal niet op de klacht van de klachtenkompas gereageerd en neemt de klacht niet serieus. Zelf was ik ook al met hen gaan corresponderen, echter nemen ze geen verantwoordelijkheid voor de door hen gemaakte fout. We gaan nu de klacht bij de geschillencommissie reizen voorleggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
l.hoogenboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over World Ticket Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen