Klacht Worldclub A.B.: hei is een nep email fraude

Klachtnummer
# 79493
Gebruiker
adri
Datum
0 reacties

Details

Klacht

naar aanleiding van u mail op zondag 5 october om 12.39 dat ik 59.99 moet betalen dat u dreigt met incassobureau en deurwaarder terwijl ik helemaal niets gekocht heeft en nooit gehad ook stuur maar een bewijs aan mij dat ik iets gekocht heeft en getekend maar mij man heeft het betaald het bedrag dat is over gemaakt aan jullie maar ik voel mij nu bedonderd door jullie dat is een nepmail ik ik eist nu dat het geld terug gestort wordt op mij rekening vandaag of ik gaat ook verder stappen ondernemen tegen jullie wat jullie kennen dreigen kan ik ook dus kom maar op met mij 59.99 bedonderen doet je maar een andere maar mij niet ik wacht je mail af met antwoord adritrimp@ziggo.nl

Gewenste oplossing

geld terug storten op mij rekening vandaag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Worldclub A.B. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Worldclub A.B.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen