Klacht Worldofwestern.com: Laarzen gekocht maar nooit ontvangen.

Klachtnummer
# 198310
Gebruiker
Anja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb online op 27 okt een paar laarzen van €140,38 gekocht en betaald via IDEAL.
Nadat ik geen bevestiging ontving via m'n e-mail maar eens gebeld met Wold of western.
Op het opgegeven klantnummer bleek geen bestelling binnen te zijn gekomen terwijl ik net betaald had via IDEAL. Na dit telefoontje zei men dat het wel goed zou komen ook al was er geen bestelling, dan krijgt u uw geld terug.......Nu(30 nov) en na ongeveer 7!! maal te hebben gebeld nog geen geld terug...En krijg ik steeds de zelfde vragen over mijn klantnummer en IBAN nummer om mijn geld terug te storten...Ik geloof niet meer in een
goede afloop......

De oplossing

allen mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Worldofwestern.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Worldofwestern.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen