Opgelost door Wormm.nl: Dit bedrijf levert niet wat ze beloven

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 532401
Gebruiker
Eelco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Besteld en niet geleverd.
Zelfde verhaal over Post NL
Telefonisch niet bereikbaar.
Lijkt steeds meer op [tekst verwijderd door moderator].

De oplossing

Graag zsm levering of anders geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Wormm.nl
    Datum
    Hallo mevrouw Kamphuis,

    Wat vervelend om te lezen dat u een klacht heeft over ons bedrijf, dat betreuren we en lossen we uw klacht graag op.

    In verband met leveringsproblemen door PostNL zijn we helaas niet in staat om de bestelling op korte termijn te leveren, hierdoor stel ik voor dat we uw bestelling (voor nu) annuleren.

    Wel zal ik uw gegevens in mijn klantenbestand houden, om zodra we de kwekerij weer op gang hebben, u uw bestelling vooralsnog toe te zenden als een gift van ons.

    Ik hoor graag of dit een mogelijke oplossing is in uw klacht.

    Met vriendelijke groeten,

    Jozef van WORMM

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eelco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wormm.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen