Klacht Wortmann: Kapotte hak en zool van Tamaris schoen

Klachtnummer
# 258826
Gebruiker
Clau1966
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar september deze half hoge laarzen van TAMARIS gekocht In Bernkastel Duitsland na een halfjaar de hak en zool zodanig stuk dat ze niet meer te dragen zijn contact gezocht met Tamaris / WORTMANN daar wordt vriendelijk verzocht om naar de winkel terug te gaan waar de laarzen gekocht zijn dus ff 400 Kilometer heen en dan 400 Kilometer terug reizen voor een laars die € 90,00 destijds kosten.BEDANKT VOOR DE ZEER SLECHTE SERVICE TAMARIS HET IS JULLIE NAAM DIE JE ZO TE GRABBEL GOOIT !!! Kom met een nette oplossing die voor beide partijen een goed gevoel geeft ,ik wacht op antwoord(g

Gewenste oplossing

nieuwe schoenen of redelijke vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wortmann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wortmann?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen