Klacht Wowhd.nl: prijzen zijn misleidend: ze zijn exclusief invoeraangifte en afhandelingskosten aangifte.

V40buikschuiver

Je betaald je bestelling vooraf en krijgt bij aflevering aan huis door PostNL een heffing invoeraangifte te voldoen alvorens je je betaalde pakket krijgt.
Dit is een vorm van chantage: je hebt al betaald maar er komt nog een relatief grote kostenpost bij voordat je je bestelling krijgt! Zo is je voordeel weg en had je beter elders in de EU kunnen bestellen.

Ik moest eerst € 6.32 invoerbelasting en € 13.00 afhandelingskosten aangifte voldoen.

WOW HD moet klanten vooraf waarschuwen voor bijkomende kosten: invoerheffing en afhandelingskosten bij bestellingen/ leveringen van buiten de EU afkomstig.

Let bij daarom bij uw bestelling op dat het totaalbedrag niet boven € 22,-- uitkomt anders betaald u standaard afhandelingskosten € 13,-- en eventuele BTW, douanerechten.

Ik eis daarom het bedrag € 19.32 alsnog terug van WOW HD. Zij wisten immers naar welk land ze leverden en konden de invoertarieven beslist vooraf verwerken in hun prijzen.
Voorheen was men zelfs deels gevestigd in Nederland toen ze nog CD WOW waren!

Wij vinden dat Wowhd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wowhd.nl?