Opgelost door WOZ Adviseurs: Geen reactie op bezwarenprocedure

Robert

Woz adviseurs heeft namens mij een succesvol bezwaar ingediend tegen de door de gemeente vastgestelde woz waarde. Ondanks dat ik tevreden was vroeg woz adviseurs mij om €45- over toemaken om alsnog hoger beroep in te stellen. Ik heb het geld naar hen overgemaakt en sindsdien, ondanks herhaalde verzoeken per mail, niets meer vernomen. Het bedrijf is niet telefonisch bereikbaar maar bestaat nog wel omdat het nog steeds adverteert. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder.

Een reactie mbt tot de voortgang van een eventueel lopend hoger beroep. Indien geen hoger beroep is ingesteld terugstorting van € 45-

Wij vinden dat WOZ Adviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Robert
    Ik heb het bedrijf in kennis gesteld van de door mij ingediende klacht op dit forum. Ondanks het gegeven dat het bedrijf niet is aangesloten heeft mijn melding hiervan aan hen een zodanige reactie opgeleverd dat ik mijn klacht in zou trekken. Het bedrijf is namelijk akkoord gegaan met terugbetaling van het onverschuldigde bedrag en heeft dit inmiddels overgemaakt.

Ook een klacht indienen over WOZ Adviseurs?