Klacht WOZ Adviseurs: Toegezegd bezwaar maken van WOZ waarde 2013 NIET UITGEVOERD

l.de Rijk

WOZ adviseurs hebben in 2012 met succes bezwaar gemaakt bij de gemeente. Kreeg 14-01-2014 van hen bericht dat mijn dossier nog in behandeling is of ik weer bezwaar wilde maken. Alle gegevens opgestuurd. 14 maart bericht dat er bezwaar wordt gemaakt en bericht zou krijgen als het afgehandeld was. 27-10-2014 gevraagd naar het resultaat. GEEN REACTIE. 24-12-2014 opnieuw verzocht naar uitslag. op 28 december een reactie met de toekenning van het bezwaar van het jaar daarvoor!!!!!
14-01-2015 weer gemaild waar blijft het resultaat van 2013? Nooit meer iets gehoord.
De gemeente had mijn woning met slechts € 2000 verlaagd. Van 325.000 naar 323.000 euro. Mijn appartement op de derde verdieping werd vergeleken met drie herenhuizen in een nieuwbouw wijk van € 450.000- €458.000 en € 505.000 terwijl exact dezelfde woning onder mij op de tweede etage in oktober 2013 verkocht is voor € 278.000. Als ik zelf bezwaar had gemaakt was de WOZ waarde zeker verlaagd.

Herstellen van de eis of schade vergoeding

Wij vinden dat WOZ Adviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WOZ Adviseurs?