Klacht WOZ Adviseurs: WOZ Adviseurs deed WOZ-beroep volledig zonder mij, stuurde mij zelfs het vonnis niet toe

Martin

Op 22-2-2013 machtigde ik WOZ Adviseurs (*****) om mijn WOZ-beroep in te dienen. Daarna hoorde ik niets meer van hem. Zijn voicemail meldde dat ik geen boodschap kon inspreken; op mailtjes reageerde hij niet meer. Hij diende de pleitnota in zonder mij om akkoord te vragen; de zitting vond plaats zonder dat ik dat wist en ik kreeg zelfs niet eens het vonnis toegestuurd.

Als degene wiens beroep het is, wil ik betrokken worden bij het opstellen van de pleitnota (tenslotte weet ik alles van mijn woning), ik wil aanwezig zijn op de zitting (om toelichting te kunnen geven) en ik wil uiteraard het vonnis ontvangen. Kortom: ik wil niet louter een excuus zijn om een onkostenvergoeding te kunnen indienen.

Wij vinden dat WOZ Adviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Martin
    WOZ Adviseurs houdt zich niet alleen voor mij verborgen, ze geven ook niet thuis voor de Consumentenbond...
    Ik heb inmiddels een alternatief gevonden, een bedrijf dat mij wèl bij de zaak betrekt. Het kan dus best.

Martin

Ook een klacht indienen over WOZ Adviseurs?