Klacht WOZ Adviseurs: wozadviseurs.nl belachelijke dienstverlening

hamand

Zoals iemand hier voor mij ook al klaagde.

wozadviseurs mijn woz beroep uit 2012 in behandeling gegeven. Lang niks gehoord, klacht afgewezen dus ze gingen in beroep bij de rechtbank. Weer lange tijd niks gehoord. Ook op mijn mail en berichten werd niet gereageerd en als ik hem dan toch aan de telefoon kreeg, dan zou ik heel snel terug gebeld worden met nieuws.

En toen viel de brief van de rechtbank in de bus. Zaak afgewezen. Ik wist niet eens dat die zaak op de rol stond helaas.

Daarna nog geprobeerd informatie te krijgen over wat er allemaal was opgevoerd. Ook nu gaf wozadviseurs.nl niet thuis.

Bij de aanslag van dit jaar zelf maar naar de gemeente gebeld. Daar via de telefoon uitgelegd waarom ze het fout hadden. Klacht meteen toegewezen gekregen, 15% van de waarde van mijn huis afgehaald.

Helaas dus over 2011, 2012 en 2013 teveel belasting betaald omdat wozadviseurs.nl dat zou afhandelen. Kwalijk bedrijf helaas.

Compensatie voor 3 jaar teveel betaalde belasting en kosten voor de rechtbank die ik moest voorschieten vergoed.

Wij vinden dat WOZ Adviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WOZ Adviseurs?