Opgelost door Wrapfolie.nl: bestelde spullen na 2 weken nog niet geleverd wrapfolie.nl reageert niet.

content Opgelost
Frankybike

Bestelling geplaatst en betaald via Ideal(13-6-2017) bij www.wrapfolie.nl (WRF-2017-34754) een track en trace code gekregen (16-6-2017) deze geeft aan dat de bestelling wel is aangemeld bij DPD maar dat DPD de bestelling niet kan ophalen. Op de email en telefoon wordt niet gereageerd mobiele nummer is niet meer bereikbaar. Hoe krijg ik nu mijn spullen of mijn geld terug? heb via de email aangegeven dat zij tot en met vrijdag 30 juni de tijd hebben om de spullen te leveren anders doe in aangifte bij de politie van oplichting.

Leveren van de spullen voor 1-7-2017 anders geld terug.

Wrapfolie.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Frankybike
    Vandaag (30-6-2017) zijn dan toch de spullen geleverd. Over de kwaliteit kan ik op dit moment nog niets zeggen maar het ziet er best goed uit. het zat netjes verpakt in een kartonnen rol. Jammer dat Wrapfolie niet reageert op vragen en klachten anders had ik deze klacht niet hoeven schrijven. Beste Wrapfolie blijf communiceren met je klanten en pas desnoods de website aan dat de bestellingen langer duren dan verwacht.

Frankybike
Uiteindelijke oplossing De spullen zijn toch nog geleverd.