Opgelost door Wrapfolie.nl: bestelde spullen na 2 weken nog niet geleverd wrapfolie.nl reageert niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 265942
Gebruiker
Frankybike
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en betaald via Ideal(13-6-2017) bij www.wrapfolie.nl (WRF-2017-34754) een track en trace code gekregen (16-6-2017) deze geeft aan dat de bestelling wel is aangemeld bij DPD maar dat DPD de bestelling niet kan ophalen. Op de email en telefoon wordt niet gereageerd mobiele nummer is niet meer bereikbaar. Hoe krijg ik nu mijn spullen of mijn geld terug? heb via de email aangegeven dat zij tot en met vrijdag 30 juni de tijd hebben om de spullen te leveren anders doe in aangifte bij de politie van oplichting.

De oplossing

Leveren van de spullen voor 1-7-2017 anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wrapfolie.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    Frankybike
    Datum
    Vandaag (30-6-2017) zijn dan toch de spullen geleverd. Over de kwaliteit kan ik op dit moment nog niets zeggen maar het ziet er best goed uit. het zat netjes verpakt in een kartonnen rol. Jammer dat Wrapfolie niet reageert op vragen en klachten anders had ik deze klacht niet hoeven schrijven. Beste Wrapfolie blijf communiceren met je klanten en pas desnoods de website aan dat de bestellingen langer duren dan verwacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frankybike
Datum
Uiteindelijke oplossing De spullen zijn toch nog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content