Klacht Wrapfolie.nl: Niet bereikbaar en laat leveren

Klachtnummer
# 178038
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13-07-2016 folie besteld. Gelijk betaald via paypal/creditcard.
Kreeg gelijk een bevestiging. Ik heb bij de bestelling aangegeven of ze wel willen bevestigen dat ik het voor het weekend in huis heb.
(Het volgende staat op de site: Wat is de levertijd
Producten per 10cm/stuk: binnen 24 uur verzonden
Overige bestellingen worden binnen 1-7 dagen verzonden, voor zekerheid wordt u aangeraden om even een telefoontje te plegen. Vanzelfsprekend brengen wij u altijd per e-mailbericht op de hoogte hoe het er met uw bestelling voor staat.)

De volgende dag geen mail terug gekregen. Op die dag zeker 6x gebeld en de dagen daarna ook. Wordt niet opgenomen. Mobiel nummer op de site bestaat niet meer!! volgende dag gemaild dat de order geannuleerd dient te worden.
Uit noodzaak de folie ergens anders gehaald.
20-07-2016 mail. Bestelling wordt in orde gemaakt! Ik gelijk bellen dat ik dat niet meer wil. Telefoon word niet opgenomen.
21-07-2016nu dus dubbel folie in huis .moet retour!

De oplossing

Artikel retour en geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wrapfolie.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties