Klacht WTI Touristik GmbH: Annuleren reis 3055711

C.H.Hogenbirk&Rijna Hogenbirk

Omdat u als reisbureau zelf een andere datum van reis 3055711 heeft aangegeven, annuleren wij met 2 personen deze reis Deze veranderde datum kunnen wij beslist niet!
.U heeft aangegeven dat wij voor een bepaalde datum moeten reageren als wij niet kunnen, maar u reageert niet op een eenmaal verstuurde brief en noemt in een bericht dd 24 01-2014(die wij trouwens op 28 januari ontvingen!) de opstaptijd en plaats met de veranderde datum. Veertien dagen lang elke dag gebeld , maar NIEMAND neemt -op welke dag dan ook- de telefoon op!. Wij hebben de consumentenbond en de Europese Consumenten Centrum gebeld. Zij vertellen dat we de reis wettelijk mogen opzeggen en recht hebben op terug-gave van het geld!
Daar rekenen we dan op!

Wij willen beide de reis annuleren doordat u de reisdatum verandert en we willen dat het aanbetalingsbedrag van 79 euro en 80 cent wordt teruggestort op onze rekening

Wij vinden dat WTI Touristik GmbH hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WTI Touristik GmbH?