Klacht WTI Touristik GmbH: Na annuleren reisje, die gratis zou zijn maar waarvoor achteraf toch kosten kwamen, administratiekosten € 35,- pp niet retour

Wolters

Mijn ouders (85 en 82 jaar) hadden op een verkoopshow een reisje gewonnen. 3 dagen naar de Elzas voor 2 personen. Toch moest er € 35,- p.p aan administratiekosten betaald worden. Bij de bevestiging werd er nog vermeld dat ze nog € 20,- borg p.p. moesten betalen, welke ze bij aankomst in vakantieoord contant terug zouden krijgen. Daar de reis snachts zou zijn hebben mijn ouders de reis geannuleerd en de borg niet betaald. Nou begrijp ik dat er administratiekosten aan een boeking zitten maar € 35,- pp vind ik erg veel. Navraag bij WTI Touristik GmbH bleek dat ze de administratiekosten niet retour krijgen. Deze kosten zijn om het verkooppersoneel te betalen op een show????????, om de bus en het hotel te regelen. Ik vind het ronduit schandalig dat ze oudere mensen op deze manier geld aftroggelen. Aangeven dat ze een reis hebben gewonnen, dan moet er gelijk betaald worden en blijkt er aan de gewonnen reis toch nog kosten aan verbonden te zijn.

terugbetalen van de administratiekosten en wel € 70,- in totaal. € 35,- per persoon,

Wij vinden dat WTI Touristik GmbH hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WTI Touristik GmbH?