Klacht WTW-filters: Geen reactie op storingsmelding en klachten daarover

Klachtnummer
# 81215
Gebruiker
Harm Selling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2010 nam ik een serviceabonnement bij WTW-Filters op mijn WTW installatie. Dit om bij eventuele problemen verzekerd te zijn van service.
Tussen 2010 en 2014 heb ik maar liefst 540 euro betaald voor 3 servicebeurtjes.
Toen er in 2012 daadwerkelijk een storing optrad, gaf WTW-Filters niet thuis. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild, kreeg steeds de belofte: "De monteur neemt contact met u op", maar dat is nooit gebeurd.
Ook bleek het serviceabonnement helemaal geen serviceabonnement te zijn. Bij reparaties zou zowel arbeidsloon als materiaalkosten betaald moeten worden, ondanks het servicecontract.
Bij de servicebeurt in april 2014, die ik uiteindelijk heb afgewacht, zei de monteur ten onrechte dat het probleem niet meer aanwezig was. Hij noteerde wel het probleem op de bon. Toen daarna het probleem nog steeds aanwezig was, heb ik boos opgezegd.
Aanvankelijk reageerde WTW-Filters met onjuiste feiten. Nadat ik dat met bewijzen weerlegde, word ik genegeerd door het bedrijf.

De oplossing

Oplossing van het probleem (E1/E2), zodat het systeem weer werkt als garantie op de servicebeurt in april 2014, zonder extra kosten en het opleveren van een werkend systeem (nadat het al twee jaar lang onbruikbaar is ondanks het serviceabonnement).
Als WTW-Filters dat regelt, ben ik bereid het serviceabonnement alsnog voort te zetten.
Reactie op mijn klachten.
In de toekomst een betere service!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat WTW-filters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WTW-filters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen