Klacht Wullems Zonwering: Na klacht van onze zijde werd bestelling door Wullems geannuleerd!!

linsey1974

Bij ons werd een zonnescherm geleverd waarvan de kap een verkeerde kleur had. De fout lag bij Wullems. Ons werd een korting geboden indien wij toch het scherm met de witte kap zouden houden. Dit wilden wij niet. Een nieuw scherm zou besteld worden, levertijd ca. 2 weken en plaatsing zou op zaterdag plaatsvinden. Wij hadden gevraagd of een eventuele financiele tegemoetkoming mogelijk was voor het ongemak. Hier viel niet over te praten, toen wij klaagden over de gehele gang van zaken en niet gehoord voelen van ons probleem/onze klacht werden we eerst zeer onvriendelijk en onbeleefd te woord gestaan. Nadat wij trachten toch nog tot een constructief gesprek en een minnelijke middenweg voor beiden partijen te komende , werd de bestelling door Wullems geannuleerd!!! Blijkbaar mag je niet klagen en moet je fouten van hun zijde klakkeloos accepteren. Aparte manier om klanten te werven en te houden!! Wij zullen hier nooit meer zaken mee doen.

Wullems heeft onze bestelling reeds eenzijdig gecancelled!! Blijkbaar wensen zij geen zaken te doen met mensen die klachten hebben.
Wij zullen dan ook nimmer meer zaken doen met dit bedrijf.

Wullems Zonwering
    Het verhaal klopt in grote lijnen uiteraard. Wij hebben toen een voorstel gedaan om dit scherm tegen een zeer gereduceerd tarief op te laten hangen, maar gaven ook aan: Overweeg dit goed, want het scherm hangt een lange tijd. De klant heeft er uiteindelijk voor gekozen om toch te wachten op het nieuwe scherm, zonder extra korting, waarna er een montageafspraak werd gemaakt. Een week na deze afspraak werden wij gebeld omdat wij ons niet aan de afspraak hadden gehouden. Dit schetste onze verbazing omdat alles was doorgenomen met dhr. Dit gesprek tussen onze medewerker en mevrouw liep inderdaad niet heel fijn, waarna mvr de verbinding verbrak. Uiteindelijk hebben wij van onze kant nogmaals kontakt gezocht (lukte uiteindelijk via dhr). Toen hebben wij nogmaals getracht tot een oplossing te komen, waarna er wederom om een compensatie werd gevraagd. Dit was eerder al uitgelegd dat wij dit nooit doen,wij bieden de klanten namelijk al een laagste prijsgarantie. En wij snappen uiteraard dat het heel vervelend is, maar er kan helaas weleens iets verkeerd gaan. Uiteindelijk is de klant vrij om te kiezen voor een bedrijf als leverancier, maar kan dit andersom uiteraard ook. Zeker kijkend naar het voortraject in dit geval hebben wij ervoor gekozen om de klant naar 1 van onze kollega's te sturen. Uiteraard hopen wij dat de familie Cremers / Brouwers veel succes toe met hun nieuwe zonnescherm
    linsey1974
    Allereerst, dank voor uw reactie. De enige reactie die ik hier nog op wens te geven is de volgende. Als ons daadwerkelijk uitgelegd was dat er nimmer compensatie gegeven wordt, dan hadden wij dit uiteraard begrepen en hadden wij hier ook niet meer over begonnen. Het enige wat wij telkenmale gehoord hebben is dat jullie geen compensatie konden geven, omdat jullie reeds een financiele strop hadden van het verkeerd bestelde zonnescherm en daarom geen compensatie konden geven.
    Wullems Zonwering
    Goedemiddag,Dit doen wij inderdaad nooit, mensen hebben bij ons de eerder genoemde laagste prijsgarantie. Naar ons idee is dat wel degelijk aangegeven, maar dan vervallen wij wederom in dezelfde discussie. Wij wensen U uiteraard nog steeds veel succes toe met Uw zoektocht naar een passende leverancier.

Ook een klacht indienen over Wullems Zonwering?