Opgelost door Wullems Zonwering: Onvriendelijke bejegening - niet geholpen bij Wullems

Gerwin

Zojuist even bij Wullems Zonwering in Dirksland binnengelopen. Het was tien over vijf in de middag, deur stond open - dus ging ik naar binnen. De beste man in het kantoor keurde me geen blik waardig. Ik groette goedemiddag, stelde mezelf voor en zei dat ik een vraag had over zonwering.

De reactie hierop was 'is het een korte of een lange vraag, ik ben al tien minuten dicht en probeer dit af te maken - dan ga ik lekker naar huis toe. Weet je al wat je wilt?'

Mijn vraag 'wat zijn de mogelijkheden voor nieuwbouw' werd gekwalificeerd als 'lange vraag'. Kunt u me dan iets meer vertellen? We zijn iedere dag geopend van half negen tot vijf.

Als deze reactie en klantbenadering exemplarisch is voor Wullems Zonwering, dan heb ik bijzonder weinig vertrouwen in afhandeling na verkoop.

Gelukkig zijn er genoeg alternatieven op Goeree-Overflakkee waar je wel op een fatsoenlijke manier geholpen wordt.

Wullems Zonwering
    Zeer spijtig om dit te vernemen.
    Het is ook zeker niet de bedoeling om zo te werk te gaan, onze welgemeende excuses hiervoor.
    Onze openingstijden staan uiteraard op onze site en op de ingang bij de deur. Dat de deur openstond had mede te maken door wat spullen die van de winkel naar de auto gebracht moesten worden.
    Nogmaals geen excuses, wij hadden U op dat moment normaal kunnen helpen. Wij nodigen U daarom alsnog uit om dit met elkaar te bespreken.
    Gerwin
    Dank voor uw reactie. Ik zal erover nadenken of ik klant bij u wil worden. Nogmaals wil ik benadrukken dat ik het sportief vind dat u reageert; blijft echter wel staan dat er maar één kans is voor een eerste indruk - en die is niet best.

Gerwin

Ook een klacht indienen over Wullems Zonwering?