Klacht Wullems Zonwering: Service bij Wullems

Cornelis

In januari 2010 een knikarm zonwering besteld die dezelfde maand geplaatst werd.
Begin maart 2014 deze firma gebeld dat zonwering stuk was. 13 maart constateerde een monteur dat de ontvanger kapot was. 2 april gebeld wanneer ze kwamen met het onderdeel. Men wist van niets, foutje van monteur. Het onderdeel zou nu direct besteld worden. 2 weken later, bestelling was mis gegaan, zou nu direct gebeuren. Er zijn nu 3 afspraken om te komen niet nagekomen. Op mijn opmerking dat ik het nu wel gehad had met Wullems kregen we de mededeling dat er niet meer met ons gepraat werd en dat ze ook niet meer zouden komen. (Een goede manier om klanten te werven en te houden!!)

IK heb een andere firma benaderd en hoop dat deze wel gemaakte afspraken nakomt zodat we deze zomer weer het zonnescherm kunnen gebruiken. Wullems heeft dus afgedaan.

Wullems Zonwering
    Inhoudelijk kunnen wij helaas niet meer alles achterhalen.
    Wel dat er inderdaad wat miscommunicatie is geweest tussen de klant en ons bedrijf.
    Volgens onze gegevens is de klacht op 8 mei 2014 door ons opgelost en afgehandeld, maar ook hiervan zien wij helaas niets terug op deze site.

Ook een klacht indienen over Wullems Zonwering?