Klacht Wullems Zonwering: Voor rij kosten garanties

content Niet opgelost
vuurvliegje47

Mijn zonnescherm heb ik nog geen twee jaar. Nou is hij door de wind waarschijnlijk scheef gaan hangen. Netjes gebeld en nou krijg je te horen dat je 35 euro vóórrij kosten moet gaan betalen. Wettelijk gezien is dit buiten mijn schuld om door de wind en volgens mij heb ik dan twee jaar garantie. Ik vind het schandalig dat je een zonnescherm wat 1500 euro heeft gekost dat je na nog geen twee jaar voorrij kosten moet betalen. Is geen goede reklame voor een bedrijf Wullems.

Recht hangen het doek. Zonder voor rij kosten. Een beet service mag dat bedrijf wel geven op zo bedrag..

Wullems Zonwering
    Goedemiddag heer / mevrouw Nieuwland,
    Onze garantiebepalingen zijn ook bij U bekend, staan ook openbaar op onze website. Dit is al diverse malen via de tel aan U uitgelegd. Maar bel mij (Dave) komende week even op 010-4167488 dan stemmen wij dit even met elkaar af.

vuurvliegje47
Komen hem goed hangen zonder het in rekening te brengen. Hebben afgebeld ivm monteur ziek. Kom afspraak verzet naar volgende week. Dus wachten het af

Ook een klacht indienen over Wullems Zonwering?