Opgelost door Wullems Zonwering: Weigering reparatie zonnescherm onder garantie

Rita

Wullems weigert reparatie/vervanging onder garantie. Betreft op 6 mei 2009 aangeschaft knikarmscherm, waarop 5 jaar garantie is verleend. Wullems verschaft geen gronden waarop garantie wordt afgewezen anders dan "95% van onze klanten is tevreden". Op herhaalde telefonische en schriftelijke pogingen mijnerzijds wordt niet of afhoudend gereageerd. De schade betreft breuk van de in de knikarmen aangebrachte metalen kabels. Twee kabels zijn momenteel gebroken, 1 kabel is doorgeroest en zal binnenkort breken en 1 kabel is in 2012 (wel onder garantie) gerepareerd. Scherm is altijd zorgvuldig gehanteerd. Op 5 september jl. heb ik Wullems via ingebrekestelling gemaand om binnen 14 dagen zijn verplichting op grond van de garantie na te komen. Ook hierop kwam geen reactie.

Onder garantie: de reparatie of de vervanging van 3 knikarmen.

Wullems Zonwering
    Deze klacht is inmiddels al lang als service opgelost.
    Er was enige discussie door een gebrek aan onderhoud aan het zonnescherm. Uiteindelijk zijn er, in overleg met de leverancier, armen vervangen.Dit is helaas niet terug te vinden op deze site.Uiteraard wensen wij als Wullems Zonwering familie van Heuveln nog heel veel plezier toe met het zonnescherm
    Rita
    Deze klacht is nadien voorgelegd aan de Geschillencommissie Zonwering die op 26 februari 2014 in zijn Bindend Advies de klager in alle onderdelen van de klacht in het gelijk stelde.
    Wullems Zonwering
    Goedemorgen,Het belangrijkste in Uw geval is dat de klacht is opgelost.
    Wij hopen uiteraard dat U nog vele jaren gebruik zult maken van Uw zonnescherm.

Rita

Ook een klacht indienen over Wullems Zonwering?