Opgelost door Wunderful Gits Support: Meer dan 2 maanden wachten op een bestelling

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 450452
Gebruiker
F.J. van Mulken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 april j.l. kocht en betaalde ik een nekkussen Neckvit Pr bestelnummer#4602.Na veertien dagen wachten kreeg ik na aandringen bericht dat er problemen waren met de productie .Daarna kreeg ik tot driemaal toe bericht dat de bestelling in de bezorglijn zat en ik via de KPN bericht zou krijgen over het tijdstip van bestellen .Bij de KPN was tot de dag van vandaag onbekend waardoor ik twijfel aan de eerlijkheid van deze deze webwinkel .Vandaag heb ik nog eens fatsoenlijk gevraagd om uitsluitsel en bericht.Het geduld van mij is nagenoeg ten einde.

De oplossing

Ik ben 94 jaa r.Dat kussen werd mij door deskundigen aanbevolen .Als ze niet kunnen leveren laten ze dan het aankoop bedrag op mijn rekening ,die ik hen heb gezonden ,terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wunderful Gits Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.J. van Mulken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat Wunderful Gits Support eens op de korrel dient te worden genomen. Er zijn zoveel dingen, tussen bestellen en de manier van bestellen gebeurd dat ik de betrouwbaarheid van dat bedrijf ernstig betwijfel. Volgens mij is het een doorgeefluik naar een Chinees bedrijf .Door de lange transportlijn vanuit China naar Nederland is de afleveringstijd maximaal 6 weken maar wordt langer als er transport problemen ontstaan. De bestelling aan mij duurde 2 maanden, werd uitgevoerd de dag na de klacht, zonder enige aankondiging.Op de dag van aflevering kreeg ik van Ziggo bericht dat mijn account was geblokkeerd vanwege een hack uit China.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wunderful Gits Support?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen