Klacht Wwsolarm.com: Ik denk dat ik ben opgelicht.

H. van der Veeken

Ik heb hier een artikel besteld van € 65,- Bij de betaling werd ik omgelijnd naar een andere site met als emailadres: Costell0_Russellegp@vfemail.net. Ik heb via paypal betaald en op de factuur kwam te staan Paypal DALLASGAL. Als ik dan een email stuur naar dit adres krijg ik stevast de melding dat de mailbox vol is en dat mijn mail dus niet is aangekomen. Als ik dan vervolgens naar JUDYHILARYGLMQA@yahoo.com een bericht stuur krijg ik de melding dat dit niet bestaat. Verder wordt nergens een telefoonnummer vermeld, dus ik kan op geen enkele manier met dit bedrijf in contact komen. Het taalgebruik en de spelling is verder wel in orde, maar als je hun site beter bekijkt, schort er nog wel het eenenander aan. Het geeft in ieder geval geen vertrouwde indruk. Ik moet nog maar zien of ik mijn bestelling geleverd krijg. Ook hier zijn de produkten erg goedkoop. Ik houd u op de hoogte.

Dat zij mijn mailtjes lezen en beantwoorden en dat er een telnr bekend gemaakt wordt waarop zij te bereiken zijn.

Wij vinden dat Wwsolarm.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H. van der Veeken
Zoals ik al eerder vertelde: doe hier geen zaken mee want men reageert niet op jouw mail en een telefoonnummer staat nergens vermeld. Jouw bestelling wordt niet geleverd. Al weer geld weg!

Ook een klacht indienen over Wwsolarm.com?