Klacht X-Travel: Geen reactie op verzoeken ondanks toezegging, onjuiste informatie door klantenservice, toezeggingen die niet waargemaakt kunnen

Klachtnummer
# 60656
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij annulering door 1 van de reisgenoten werd meermalen door XTRAVEL aangegeven dat ondanks dat de annulering geen calamiteit in 1e of 2e graad familieverband betrof, de meerkosten wegens annulering middels een door de reisgenoten afgesloten verzekering via XTRAVEL verzekerd zou zijn. Dit wegens speciale afspraken tussen XTRAVEL en de Europese Verz. Mij. Bij uiteindelijk aanmelden van de schade bij de Europese bleek de toezegging en informatie door XTRAVEL compleet onjuist.
OP de vele telefoontjes over deze kwestie kwam ondanks toezegging en afspraak nimmer enig antwoord door XTRAVEL. Doorverbinden naar een verantwoordelijke was niet mogelijk. XTRAVEL belloofd cav alles, zegt alles toe maar reageert en doet verder geheel niets.

De oplossing

Ik begrijp goed dat ik aan de verzekering geen rechten kan ontlenen. Wel kan ik rechten ontlenen aan de informatie en toezeggingen die door uw organisatie aan mij zijn gedaan. XTRAVEL is daarbij ook de partij die verzekering heeft aangeboden en afgesloten. Ik mag dan ook aannemen dat ik van XTRAVEL de juiste informatie krijg.
Tenslotte:Ik verwacht zodanig genoegdoening dat de reissom van mijn dochter wegens annulering ter compensatie tot € 0.00 wordt teruggebracht (zij reist dan ook niet mee), dit zonder enige meerkosten voor de aanvankelijk overige reisgenoten in rekening te brengen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat X-Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over X-Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen