Klacht X21.nl: terugbetaling aankoopbedrag + verzendkosten

Guilliano

Op 14 september 2016 heb ik een trui in de sale online gekocht. Trui kost 27,50,- + 6,50,- verzendkosten totaal 34,- euro betaald. Blijkt dat de trui een maat te groot is besteld. Op de website staat vermeld dat producten in de sale niet geretourneerd kunnen worden. Via een contactformulier/telefoon gevraagd of ik het product kan ruilen voor een maat kleiner, maat L. X21 gaat akkoord met de voorwaarde dat er 10,- (6,50verzendk.+3,50"handelingskosten") betaald word. Hier ging ik niet akkoord mee aangezien dat ik 2x verzendkosten al heb betaald voor het bestellen en terugzenden van het product. Hier ging ik niet akkoord mee en wilde het aankoopbedrag terug hebben. Afzien van de koop(wet van koop op afstand 14 dagen wettelijke bedenktijd). X21 besluit om 10,- kosten van het gehele oorspronkelijke aankoopbedrag+ verzendkosten 34,- in rekening te brengen en een bedrag van 24,- terug te willen storten. 3,50 minder dan het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Het gehele bedrag terug ontvangen inclusief verzendkosten!

Wij vinden dat X21.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over X21.nl?