Klacht X6Brands: Besteld in februari, nog steeds niet binnen.

# 195544
Nienepien

In februari heb ik bij dit bedrijf een bestelling geplaatst. Een fietsmandje dat ik als verjaardagscadeau wilde geven. Hier heb ik in eerste instantie ontzettend lang op gewacht. Het bedrijf ondernam zelf geen actie, en als ik belde waar mijn bestelling bleef kreeg ik het verhaal dat het volgende week bezorgd zou worden. Of dat er iets anders mis was gegaan. Op een gegeven moment was ik het zat en vroeg mijn geld terug, in oktober. Door een reorganisatie zijn ze ontzettend moeilijk bereikbaar via telefoon, en nu nog steeds heb ik mijn geld niet terug, terwijl er allemaal beloftes gemaakt worden. Zeer slechte communicatie, want ik vind dat een bedrijf zelf de verantwoording moet nemen bij het oplossen van een klacht. Nu moet ik er zelf telkens over bellen, en afgelopen week waren ze helemaal onbereikbaar!

Mijn geld terug en zo snel mogelijk graag.

X6Brands
    Beste Nienke,

Zie onder jou oorspronkelijke bericht. We hebben het uitgezocht waarom de retour niet op je rekening werd bijgeboekt. In je originele bericht heb je als rekening nummer NL48ASN0709185243 doorgegeven. Echter aan je rekening nummer ontbrak de bankcode. NL48ASN(B)0709185243

Dat is opgelost vandaag de retourbetaling Euro 56,95 is verwerkt en je hebt een screenshot ter bevestiging mogen ontvangen in je mailbox.

Ook een klacht indienen over X6Brands?