Klacht X6Brands: Niet geleverd

jboer

Op 14 oktober bestelde ik een Soulra FRX2, een slingerradio met zonnepaneel en radio en USB oplaadvoorziening. Het bedrag is afgeschreven. Ik heb een mail teruggekregen toen ik vroeg waar het apparaat bleef, nadien is er niet meer op mail gereageerd; ook is het bedrijf telefonisch niet bereikbaar.
Jammer want het leek me zo'n leuk apparaat wat ik graag op mijn reis wilde meenemen.

Ik wil mijn geld terug

X6Brands
    Beste Klachtenkompas klacht is naar behoren afgewikkeld.

Klant heeft op 26 okt bericht gehad over de status van mijn levering, hierop heeft de klant zijn bestelling op 2 nov geannuleerd. Op 5 nov hebben wij zijn bestelbedrag geretourneerd en hem een kortingscoupon aangeboden als compensatie. Tevens hebben wij de klant ook nog de duurdere versie van hetzelfde product aangeboden tegen de prijs van het bestelde product totale korting 30,-. Hierop is de klant nog niet ingegaan.

Wat de bereikbaarheid betreft dit betrof onmacht gezien de netwerk provider in ons woon en werkgebied waar we gevestigd zijn het netwerk aan het uitbreiden was waardoor gedurende diversen momenten telefonisch niet bereikbaar waren.

Gezien wij wel naar buiten konden bellen is door de klantenservice de bereikbaarheid niet opgevallen.

Met vriendelijke groet, X6Brands Klantenservice

Ook een klacht indienen over X6Brands?