Opgelost door Xando: niet ons probleem...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125302
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni kocht ik bij Xando Nijmegen een Ipad Air. Groter en duurder dan bedoeld, maar ik werd perfect geholpen. Hoes erbij, blij naar huis. Goed ingelicht over een Mac, die in september in de planning staat. Intussen nog een koptelefoon gekocht en een oortje voor mijn Iphone, weer prima allemaal. Overleg over de oude Ipad van mijn vrouw: er bleken nog hoezen te koop. Daags erna die hoes gekocht. Die bleek thuis moeilijk uit de verpakking te krijgen en vervolgens paste hij niet. Terug naar de Xando de winkel met de super service. Tja, uw Ipad is wel heel erg oud, daar hebben we niets meer voor. Maar we nemen de voor u onbruikbare hoes niet terug, u hebt de verpakking zodanig geopend dat we er niets meer mee kunnen. Tja, maar wij toch ook niet... Ja dat klopt, maar we nemen hem niet terug. Uw probleem. Als ik aankondig dat ik daarover zal klagen, meldt de verkoper dat ik dat vooral moet doen. In de sfeer van niets aan de hand, u bent maar een klant. Tja, nu niet meer!

De oplossing

terugnemen, desnoods in ruil voor een tegoedbon
opnemen in programma van training klachtbehandeling voor beginners

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Xando hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Xando belde snel, klacht is prima opgelost. Chapeau!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Xando?