Opgelost door Xando: Onderzoekskosten iPhone in rekening: geen oplossing probleem

Bud

Iphone 5C herkent de simkaart niet meer, herstellen via itunes op OSX geprobeerd. Installatie stopt op 2/3 en geeft een onbekende fout. Op twee andere Macbooks eveneens geprobeerd: zelfde fout. Contact gehad met apple support en er -helaas- voor gekozen om naar Xando Zwolle te gaan. Telefoon is ingenomen en zou in het service center worden bekeken. De telefoon is van augustus 2014, als er toch wat met de garantie zou zijn of kosten zouden komen, zou ik daarvan van te voren op de hoogte worden gesteld. Drie mailtjes van de reparatie status en telefoon opgehaald. Blijkt dat de onderzoekskosten 58,00 zijn... Ik balen en toch maar betaald. Telfoon mee naar huis. Simkaart erin: geen bereik, telefoon bleef zoeken. Gebeld naar Xando: morgen terugkomen. Gemaild naar Xando: na 24 uur nog geen reactie. Naar winkel geweest: kreeg advies om via de aanbieder het toestel in te leveren. Dat advies had ik graag eerder gehad: medewerker bevestigde dat zijn collega dat had moeten adviseren...

Ik wil mijn betaalde onderzoekskosten terug. Er was mij bij het inleveren verteld dat als er iets met de garantie zou zijn er 58,00 onderzoekskosten gerekend konden worden maar dat er bij kosten eerst overleg zou zijn. Ik voel me belazerd en zeker nu mijn telefoon het nog steeds niet doet.

Wij vinden dat Xando hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bud
    Xando heeft contact met mij opgenomen en heeft de klacht op correcte wijze afgehandeld. Het betaalde bedrag aan onderzoekskosten wordt teruggestort .

Bud

Ook een klacht indienen over Xando?