Klacht Xando: wat er allemaal misgaat bij het kopen van een iMac

leonievanderlaan

Xando had in juni 2013 een actie: Betaal je aankoop in 10maanden zonder rente. Ik wilde een imac kopen dus vulde de papieren in voor de aanvraag. Toen bleek dat mijn partner ook moest tekenen zijn we de volgende dag teruggekomen. De computer stond klaar maar ik kreeg hem niet mee. De aanvraag moest eerst opgestuurd worden en pas na goedkeuring mocht de imac worden meegegeven. Enkele dagen later kreeg ik telefoon, de formulieren waren niet getekend dus waren teruggestuurd naar de winkel. We vonden het al raar dat ze niet om een handtekening vroegen. De papieren zijn toen naar ons gestuurd en we moesten ze getekend naar de geldverstrekker sturen. WEER kwamen ze terug, de kopie bankpas was van mn zakelijke rekening, dat mocht niet. WEER opnieuw getekend en opgestuurd. Na eindelijk een akkoord werd mijn computer opgestuurd. ik kreeg net bevestiging vd geldverstrekker. Ik heb volgens hun een lening afgesloten MET RENTE die via automatische incasso in 35 mnd wordt afgeschreven ipv 10!

Ik verlang van Xando dat dit direct wordt opgepakt en de rente die ik moet betalen wordt gecompenseerd. Er is mij een gratis office pakket aangeboden omdat er al in het begin van de aanvraag zoveel mis ging. Dat nu ook de financiering niet is zoals beloofd slaat echt alles. (Ik heb zwart op wit in mijn email dat santander alsnog akkoord gaat met 0% rente, geschreven door Rob.) Jullie maken reclame voor aflossing in 10 maanden. Santander gaat op 1 augustus 3% van het totaalbedrag afschrijven, dit is gewoon niet wat me beloofd is. Schandalig!

Wij vinden dat Xando hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

leonievanderlaan
    Correctie: De belofte dat Santander met 0% rente akkoord ging kan ik niet vinden in mijn emails. Het is me 100% zeker beloofd door Rob, maar dat zal dan telefonisch zijn geweest. Ik heb vandaag contact gehad met de winkel, waarschijnlijk is er al vanaf het begin een foute aanvraag gedaan, ik zou die ondertekend hebben en dus zou ik 'akkoord' zijn gegaan met de rente. Gevalletje 'medewerker pakt het verkeerde formulier'... Pfff...

Ook een klacht indienen over Xando?