Klacht Xanthi: Te laat ingeleverde dinerbon

Marije

Wij zijn afgelopen weekend bij Xanthi in Krimpen aan den IJsselgaan eten omdat we daar nog een dinerbon van 50 euro van hadden liggen. Toen wij de rekening wilden betalen werd de kadobon niet geaccepteerd omdat we hem 2 maanden te laat inleverden. We hadden dat zelf nog niet gezien. We waren eigenlijk een beetje overrompeld en hebben het volle bedrag betaald. Bij thuiskomst zat het ons toch niet lekker en hebben we het bedrijf een mail gestuurd. Daarop hebben zij niet naar ons gereageerd. Wij vinden het erg flauw dat de bon niet geaccepteerd is. Het geld is immers toch wel ontvangen? Had anders aangeboden om de helft van de bon te accepteren. Dit geeft ons een erg nare bijsmaak en ook voor degene die de kadobon gegeven heeft is dit natuurlijk absoluut niet leuk.

Eigenlijk zouden we de 50 euro die de kadobon waard is terug willen. Dat geld heeft u toch een jaar geleden al ontvangen? Er is iemand bij u geweest en heeft u 50 euro gegeven in ruil voor een bon van uw bedrijf. Het is geen algemene bon maar ook echt alleen bij u in te leveren.

Xanthi
    reactie op de klacht:De Cadeaubon was geldig tot 21-05-2014.
    Men wilde dat besteedde op 04-10-2014Dus ruimschoots over de geldigheidsdatum
    onze bonnen voldoen hiervoor aan de wettelijke eisen om na de datum niet uit te betalen.
    Marije
    Dat de bon inderdaad te laat is ingeleverd is zijn we het over eens. Waar het mij omgaat is dat het niet zomaar een dinerbon was die overal te besteden is. Er is iemand echt bij u de zaak in geweest om u 50 euro te geven in ruil voor die bon. Het geld heeft u dus zelf wel degelijk gekregen. Dat is mijn punt. En inderdaad, hij is te laat ingeleverd maar er kunnen daar zo toch ook omstandigheden voor zijn?
    Bovendien vind ik het erg jammer dat u er zo star in bent en zelf niet middelt.

Ook een klacht indienen over Xanthi?