Opgelost door Xenos: Geen reactie op klacht geglazuurde borden

content Opgelost
J.M. Bakker

Al weken heb ik e-mail en telefonisch contact. Van 3 soorten borden van 1 serie zijn er 2 aan de onderkant niet geglazuurd. Nieuwe ontvangen want deze zouden WEL geglazuurd moeten zijn. Ook deze borden zijn niet geglazuurd. Ik blijf mailen en bellen maar er wordt niet meer gereageerd. Ben 1x teruggebeld dat de klacht bij de inkoop ligt. Helaas geen reactie meer ondanks weer 2x bellen en 2x mailen. Ik heb in mijn laatste mail aangegeven dat als ik deze week geen reactie ontvang ik een klacht indien bij klachtenkompas en hierop ook geen reactie. Ik wil het hele zooitje terugsturen eind volgende week, ook de gebruikte borden die wel geglazuurd zijn. Mij was beloofd dat de andere platte borden ook geglazuurd moeten zijn.

Een antwoord of alle soorten borden van de serie noah geglazuurd horen te zijn wat mij eigenlijk al toegezegd is. Als dat niet het geval is wil ik alles retourneren.
Na weken wachten heb ik antwoord gekregen. Heb de hele zending retour gestuurd en het bedrag is vandaag naar mij overgemaakt.

Wij vinden dat Xenos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Xenos?