Klacht Xenos: Ladekast binnen jaar kapot

Klachtnummer
# 278888
Gebruiker
R. de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een ladekast gekocht bij Xenos. Binnen een jaar (precies er binnen) is het handvat van de bovenste lade kapot gegaan door normaal gebruik. En het valt door ons niet te repareren. Ik heb xenos inmiddels 2 maal gemaild met het verzoek om dit op te lossen. Maar beide keren krijg ik als antwoord terug dat ze hier niets mee kunnen. Het bedrijf claimt uitstekende kwaliteit te leveren. In mijn ogen hoort de ladekast dan niet binnen een jaar kapot gaan door normaal gebruik.

De oplossing

Een nieuwe lade (de bovenste met nummer 1 monac blue erop) voor de kast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Xenos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Xenos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen