Klacht Xenos: Oplichting

Gorilla-123

Ik heb via onlinewinkel XENOS service besteld.
Naar een tijdje ben ik gewoon vergeten over de bestelling... die moest ik nog zelf afhalen in de filial in Nijmegen
Niet gedaan, naar zoveel dagen wordt de bestelling teruggestuurd.
Maanden later krijg ik mail van AfterPay om te betalen, toen dacht ik wat is dat nu? Contakt opgenomen met AfterPay en hun zullen contakt opnemen met xenos . Weer een tijd niks gehoord , tot dat ik weer een mail krijg van AfterPay , dus gebeld met hun situatie uitgelegd , ze hebben niks van xenos gehoord dus ze gaan nog een poging doen,
Paar dagen later krijg mail van xenos zelf : "we hebben contakt genomen met een fillial in Nijmegen en volgens hun is de bestelling door u opgehaald , dus we kunnen verder niks doen"
Met andere worden bekijk het maar!
Ik heb gelijk gebeld met xenos , dat het niet klopte , dat ik de bestelling HELeMAAL niet heb opgehaald! En enige wat ik te horen krijg niet ons probleem!
Wat is dat voor klantenservice , normaal gesproken moet ze met oplossing komen helpen klanten en niet zo oh ja hun zeggen is opgehaald zoek het maar uit!
Ik heb gevraagd om camera beelden wat voor hun makkelijk is om uit te zoeken , niks van gehoord!
Melding gedaan bij fraudehelpdesk.nl
Maar van xenos helemaal niks gehoord alleen dat ik de rekening moet betalen! Voor iets wat ik niet heb!
Xenos schaam je heel erg!

Samen camera beelden te bekijken en op zoek gaan naar een oplossing

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.