Klacht Xenos: Pedaalemmer uit de folder

Klachtnummer
# 79710
Gebruiker
sap89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pedaalemmer uit de folder besteld bij filiaal te papendrecht daar dat deze niet meer in doos op voorraad waren.uiteraard gevraagd of het dan nog voor dezelfde prijs te koop is JA was het antwoord. Na een week werd ik gebeld dat er wat fout was gegaan en het eind volgende week binnen zou komen prima. Vandaag de prullenbak opgehaald word het bij de kassa aangeslagen voor de normale prijs (geen actieprijs) desbetreffende collega erbij geroepen die zegt ja dat klopt dan had je de prullenbak meteen moeten betalen, prima had je dat moeten zeggen. Dit is niet gebeurd. Manager erbij desbetreffende collega doet al smoesend gauw haar verhaal voordat de manager mijn verhaal hoort.al met al de prullenbak met veel moeite voor de actie prijs gekregen, er kon geen excuses vanaf. Deze klant zijn ze kwijt.

De oplossing

Excuses Van medewerker en manager die ook maar geen moment aandacht aan de klant schonk en zo wegliep. Cursus omgaan met klanten zou hier ook op zijn plek zijn want dit was buitengewoon asociaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties