Klacht Xerox: Apparaat werkt niet geen medewerking van het bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609186
Gebruiker
Schors 06
Datum
0 reacties

Details

Klacht

N 2 maand onderhandelen over garantie van een printer of bereid zijn om een monteur te sturen kregen we steeds de deksel op de neus. Het bedrijf is op geen enkele manier te bewegen om actie te ondernemen.

Gewenste oplossing

Monteur sturen , Wil er ook wel voor betalen ,maar los het probleem op iplv slechte excusen
Geboden oplossing
goede morgen het bedrijf xerox heeft mij een offerte opnieuw gestuurd omdat die andere verlopen was heb het gedaan in week 30 verzonden nadien heb ik niks meer gehoord en gezien op de mail afz van der schors
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xerox?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen