Klacht Xerox: printertoner van derde partij wordt na 3 jaar niet meer geaccepteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338752
Gebruiker
parick2018
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Xerox 3325 multifunctional printer (gekocht 2015). functioneerde tot voor kort uitstekend met non Xerox toner van 123inkt.
Bij het vervangen van de toner nu de melding “Invalid tonercass” en het apparaat weigert dienst. Tweemaal een nieuwe cassette van 123inkt geprobeerd en 1 maal van een andere leverancier. Telkens dezelfde foutmelding. Het ligt dus niet aan de cassette.
Een oude (bijna lege) cassette van 123inkt is geen probleem dan wordt (terecht) gemeld dat de toner bijna op is. Vanaf de aankoop heb ik niets aan de instellingen/firmware of software van het apparaat veranderd.

Gewenste oplossing

Kosteloze reparatie printer door reset van chips. (oplossing via internet bekend)
Geboden oplossing
Geen. Ik heb drie cassettes van twee verschillende leveranciers geprobeerd. Dus daar ligt het niet aan. Irritant dat men via consumentenbond wel reageert, zij het zwaar onvoldoende.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Xerox
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xerox?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen