Klacht Xiamen Airlines: Nooit meer vliegen met xiamen airlines

Klachtnummer
# 278140
Gebruiker
Jolanda19581960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met xiamen airlines gevlogen, op de heen reis ging de vlucht nog wel , alleen bij de emigratie duurde het zo lang met die vinger scan,
De terug reis hebben ze het vlucht schema geweizigd , ruim 2 weken van te voren via een email , ik had van normaal 2 uur wachten een tussenstop van 12 uur. Mijn eerste Vlucht ging zo , we hebben anderhalf uur in het vliegtuig gezeten voordat het ging vliegen, daarna in xiamen aangekomen nog eens 12 uur wachten , toen eindelijk de vlucht begon deden de tv schermen het niet dus geen tv vidio muziek luisteren en dat op een vlucht van 12 uur .
En het personeel spreekt onduidelijk Engels!!!!
Nooit meer met xiamen airlines vliegen, vreselijk!!!

De oplossing

Graag een tegemoetkoming voor de verloren tijd , en beter het personeel opleiden , en graag beter die vliegtuigen nakijken voor vertrek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Xiamen Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Xiamen Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen